Thursday, March 10, 2011

myLove

pic waktu aku kenal dye..

waktu 1st time aku nak pergi rumah dia..jmpa family dia..
antara fav pic aq

gambar waktu aku jumpa adik dia fira pertama kali..

part time dye..herbalif..buat pun sbb aku..fikir nak hidup dengan aku..n ada duit sendiri..

gmbr antar plg baru dia...luv u dear..

Post kali ni aku nak bercerita tentang seseorang...
Yang special sangat kat dalam hati aku...
Someone that i really loved so much..

Ika..Anis...
Gadis yang aku rancang untuk melengkapi hidup aku. Comel kan? 1st time aku terlihat wajahnya..sejuk hatiku terasa..wajahnya bagai air yang boleh padamkan segala api yang ada dalam diri aku. Walau apa pun dia buat, dia mampu buat aku tersenyum. Aku plan untuk sambung belajar di Oversea untuk ambil master..tapi sebelum tu aku kena berusaha nak dapatkan income stabil dengan platform yang aku pilih. Aku ingin mengahwininya sebelum aku sambung belajar dan dia temani aku sewaktu aku belajar di oversea.Aku hanya merancang..Hanya Allah s.w.t yang boleh tentukan....Dia baru berusia 20 tahun pada tahun ini..Tapi dia semangat aku..Dan dia pun berusaha cari duit untuk rancangan yang ingin aku capai ini. Dia anak dua orang guru. Anak kedua dalam 5 beradik. Angah la kata orang kalau anak kedua.. Seronok lihat dia mempunyai adik beradik.. Kerana aku sendiri xda adik beradik kandung..aku akan cuba rapat dengan adik beradik dia dan family dia...Aku dah bersamanya sejak 21 April 2010..ulangtahun pertama pun dah nak dekat..doakan kami bahagia dan capai rancangan kami!!! :D

Kenapa ika pilihanku ? ;D
1. Dia sangat lah comel segala..perangai nya..cara cakapnya..semua lah huhu
2. Dia mampu buat aku tertawa dalam apa saja dia buat..even sedih even marah..
3. Setiap kali ku lihat wajahnya..aku tenang..
4. Sentiasa memberi sokongan padaku dengan apa yang aku buat..
5. Pandai jaga n amik hatiku
6. Pandai business..cari duit lebih...
7. Pandai bergaya
8. Pandai amik hati n sesuaikan diri dengan family aku
9. Boleh layan karenah aku..hee sory b.
10. Persamaan dengan aku macam suka tengok bintang, pergi pantai
11. Sentiasa bagi kasih sayang..
12. Perangai dia pelik2..kawan dye tgk pun pelik..tapi comel.aku suka
13. Mempunyai ciri-ciri yang aku nak untuk jadi isteri dan ibu
14. Suka budak2 n budak2 pun suka dye
15. Suka tengok n layan..lagu n citer korea
16. Ada contra gak..tapi kekurangan aku dan kelebihan aku saling melengkapi aku dan dia
17. Seorang akak yang tegas..walaupun kuat marah n bebel..huhu
18. Sentiasa buat apa saja untuk buat aku gembira
19. Takut kucing..aku suka kucing..ley kenekn dye hehe
20. Seorang yang berusaha kuat dalam apa yg dia buat
21. Seorang yang pembersih, kemas, jaga penampilan diri
22. Dia sayang sangat kat keluarga..pentingkan keluarga..
23. Petah becakap, peramah..kuat bebel...
24. Suka lontarkan kemarahan dia kat aku..aku suka dengar..lagipun daripada dia share kat orang lain..
25. Pandai jaga diriku...
26. Suka makan benda yang aku suka.,aiskrim..makanan western..air buah,,ice blended..
27. Suka cuba apa yang aku buat.
28. Suka bercuti macam aku juga...
29. Seorang yang ada pengaruh n aura sendiri...
30. Periang n sentias happy!!

Harap dia jodoh aku..gadis yang terakhir dalam hidupku..gadis yang akan jad isteriku n teman hidupku..semoga dye sayang n cintai aku sampai ke nafas terakhir aku...aku nak bersamanya sepanjang hayatku...

6 comments:

adwafarahin said...

oh suweet oh!
semoga berbahagia okeh!
:)

shenorieka said...

darling....b memg kuat bebel..harap darl sabar k heheheh=p

NaNaoSaKi said...

semoga berbahagia.. :) tak nak cerita ke camne korang kenal??

Farhan Sawibi said...

tenkiu....smoga korang bhgia gak..
mcm mne knal??hee..tgu entry len la..bru cter psl ny..cter topik len dluu..bru cter ni lek hehe...

Opah Kentang said...

opah LIKE this!!

semoga korang berbahagia!!

:) :) :)

- yUsziEka - said...

hahaha. comel nye paan wat statement cmnie. x sgka i. haha
hope u both hepy till da end! :)

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons