Monday, March 7, 2011

Selamat Hari Wanita Antarabangsa yang ke-100!!

Buat pengetahuan korang. Hari ni adalah Hari Wanita Sedunia yang ke-100!!
Yang disambut oleh seluruh dunia..

Tema Hari Wanita pada tahun ini adalah
Penglibatan dan akses wanita dan gadis dalam pendidikan, latihan, sains dan teknologi dan juga
kelayakan wanita untuk mendapat kebenaran dan kelayakan untuk berkerja sepenuhnya.

Huhu dari dulu lagi isu camni. Nak sama peluang untuk kerja. Pangkat dan sebenarnya. Tapi pada pandangan aku, kalau pemimpin, lelaki lagi layak untuk memegangnya. Sedangkan rasul dan nabi semua lelaki.
Antara wanita2 seluruh dunia huhu.

Tapi dalam hatiku hanya mamaku..
dan anis syafiqah.. ;D

Tapi apapun aku nak ucapkan selamat hari wanita kepada wanita-wanita dan gadis yang ku sayang. Ibu aku yang membesarkan aku bagai menatang minyak yang penuh. Saudara2 wanita aku. Dan juga kepada Anis Syafiqah yang banyak memberi inspirasi kepada aku untuk hidup. 
Hulurkan tangan..Tunjukkan hati anda!!

4 comments:

NaNaoSaKi said...

selamat hari wanita juga kepada semua.. :)

Farhan Sawibi said...

selamat hari wanita pada nana jua!!
ke hari gadis?huhu

adwafarahin said...

terima kasih :)

Farhan Sawibi said...

sama2 adwa.. ;D

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons