Tuesday, January 18, 2011

Aku ian



Assalamualaikum,,,,
Namku Farhan Sawibi...buat masa ni masih lagi UTeM final year student in Bachelor of Mechanical Engineering (Automotive). Budak Auto la katakan..Asal dari Johor Bahru tapi buat masa ni menetap di Melaka...Anak sorang tanpa adik beradik tapi hidup diwarnai oleh keluarga, rakan2 yang cukup membahagiakan aku..family aku panggil aku yayan..sebab sejak mula ku mula berkata2..itulah yang aku bahasakan diri aku....tapi rakan2 byk panggil aq paan, ada segelintir panggil aku ian...tapi tanpa korang..susah ku lalui hidupku ini...dulu kecil2.. aku nak jadi pilot..pemain badminton malaysia haha...tapi sekarang..hanya mahu ku ingin kan hidup yang bahagia bersama orang2 yang ku sayang...tapi juga aku nak mempunyai company sendiri..cita2 masa remaja ku...doakan aku berjaya!!!orang kata aku lembut..even rakan rapat ku..aku xtau..tapi harap tegur2kan bila ada kesalahan...

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons