Monday, January 31, 2011

Apa itu Mona-Vie

Apakah itu MonaVie
Monavie merupakan satu gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon serta gabungan 18 jenis buah-buahan terpilih dan terbaik dunia untuk membekalkan daya tenaga paling optimum untuk badan kita. Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakanpertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit. Buah acai berry sendiri terdiri daripada kandungan-kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral-mineral dan garam-galian unik dan berkualiti untuk pemulihan SEMULAJADI daripada pelbagai penyakit.
 Ibu pejabat serta kilang pemprosesan di Utah Amerika Syarikat. Monavie diproses mengikut sistem piawaian GMP yang mementingkan kebersihan, ketulenan serta kepakaran teknologi. Monavie baru diperkenalkan pada 2005 di Amerika Syarikat tetapi telah berkembang dan mendapat pengiktirafan dengan begitu pesat dan pantas di Amerika Syarikat dan Eropah dan kini diMalaysia.
HQ Mona-Vie di Bangunan UOA, Bangsar


HQ Mona-Vie di Utah, kawasan perindustrian terbesar di USA..



Syarikat Monavie telah ditubuhkan pada Januari 2005 di Utah, USA. Monavie telah mencecah usia 5 tahun di pasaran dunia, dan telah masuk ke 15 buah negara.

Monavie merupakan syarikat network marketing paling PANTAS berkembang dalam sejarah industri MLM dengan jualan mencecah USD 1 bilion selepas 3 tahun berada dalam pasaran dan jualan melebihi USD 2 bilion selepas 4 tahun setengah. Monavie akan dilancarkan di Malaysia pada April 2010 dan merancang untuk masuk ke lebih 180 buah negara. Monavie mempunyai visi dan misi untuk mencapai target jualan USD 20 bilion pada tahun 2020.

Jika kita ingin tahu samada syarikat itu kukuh atau tidak, kita perlu monitor perkembangan syarikat dalam masa 5 tahun. Monavie kini berusia 5 tahun, dan telah melepasi tempoh percubaan 5 tahun.

buat masa ini tidak ramai lagi yg mengedar dan melihat potensi perniagaan yang lain hanya menggunakan jus monavie untuk kegunaan sendiri dan tidak nampak potensi perniagaan monavie yang sememangnya peluang yang tidak harus dilepaskan.. 

anda masih terlalu awal  !!

Hari ini, MONAVIE merupakan satu jenama yang utuh di dunia yang bernilai $1 bilion USD. Jika anda berminat untuk mendapat keterangan lanjut Anda Boleh Daftar Sekarang!

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons