Wednesday, February 2, 2011

Testimoni Monavie

Testimoni Produk

1.DIABETES – Saya berumur 50 tahun, telah mengalami masalah Diabetes selama 26 tahun. Saya mengambil jus Monavie satu cup (30ml), 3 kali sehari. Ajaibnya, selepas pembedahan kali ini, saya merasa sakit dan pendarahan berlaku. Jadi saya bertanya kepada doktor dan pakar bedah apa yang berlaku. Saya cakap saya rasa sakit dan berdarah. Saya tanya jika ada komplikasi yang berlaku. Tetapi doktor beritahu, saya yang ianya adalah bonus untuk saya, suatu keajaiban. Sistem saraf saya telah kembali pulih.


PUAN SUHAINI
2.MASALAH SENDI – Saya berumur 49 tahun, mengalami masalah sakit-sakit sendi. Satu hari suami saya memperkenalkan jus Monavie kepada saya. Setelah mengambilnya sebanyak setengah botol, sakit-sakit sendi saya mula hilang. Sebelum ni, saya ada bersenam juga untuk mengatasi masalah ini, tetapi langsung tidak berkesan. Sekarang ini setelah beberapa lama mengambil jus Monavie, sakit-sakit sendi saya telah hilang sama sekali.


PUAN LINA
3. MASALAH HAID – Semasa saya berumur 21 tahun, saya mengalami masalah haid yang tidak teratur dan migrain dalam masa yang sama. Saya telah berjumpa dengan ramai doktor. Pada tahun 2007, saya menjalani pembedahan bypass untuk masalah cyst. Disebabkan masalah senggugut tadi saya sukar berjalan, saya boleh pengsan bila-bila masa, walaupun dalam keadaan ramai orang, nak berdiri pun tak boleh. Pada tahun lepas pula saya diberitahu oleh doktor bahawa sel darah putih saya melebihi sel darah merah. Kalau saya tidak mengambil langkah berjaga-jaga saya akan mengidap leukimia. Saya berjumpa dengan kakak saya, Nora dan dia mencadangkan supaya saya mencuba jus Monavie sebotol dan lihat bagaimana kesannya. Selepas satu minggu, syukur Alhamdulillah, saya sudah boleh berjalan walaupun dalam panas matahari. Saya juga sudah boleh berlari. Haid saya juga sudah teratur, masalah migrain dan demam-demam saya juga sudah hilang.

PUAN MAIMUN BT HAIDAR
4. BISA KAKI – Saya berumur 60 tahun. Saya diperkenalkan kepada jus Monavie oleh kawan saya yang juga Upline saya. Pada mulanya kaki saya berasa sakit dan bisa-bisa. Bila saya bangun tidur saya tak boleh jalan. Selepas satu minggu saya minum jus Monavie ni sakit kaki saya hilang dan bila bangun tidur nak berjalan pun dah tak payah pegang dinding atau katil. Nak naik tangga pun takda masalah. Sekarang saya dah boleh berjalan dengan baik.


5. MASALAH TULANG BELAKANG – Mengalami masalah kecederaan di hujung tulang belakang setelah tergelincir di bilik mandi. Selama 3 minggu terpaksa menanggung sakit dan tidak tidur lena. Terpaksa makan pain killer selama 4 minggu kerana kesakitan berlanjutan di bahagian pinggang dan tulang rusuk belakang. Kesan kesakitan hilang selepas minum jus Monavie selama 4 hari.
PUAN ESMAWATY MOHD YATIM, Kuala Lumpur.

6. MASALAH ARTHRITIS – Seorang suri rumahtangga yang mengidap sakit sendi (arthritis) selama 13 tahun. Beliau berasa kesakitan telah kurang dengan ketaranya selepas minum jus Monavie selama 1 minggu, dan badan berasa lebih bertenaga dan sihat.
PUAN LOH KIM MUI, Kuala Lumpur.

7. MASALAH SEMBELIT DAN BUASIR – Pesakit buasir dan sembelit selama 2 tahun. Selalu terpaksa makan 1 kotak ubat doktor dari klinik jika masalah buasir terjadi. Selepas menjadi pengguna jus Monavie tetap selama 4 bulan, masalah buasir atau sembelit tidak pernah berlaku lagi.
EN Y S GAN, Pulau Pinang.

8. MASALAH SAKIT BELAKANG – Beliau mengalami sakit belakang yang agak teruk sejak 5 bulan yang lepas. Kadang-kadang kesakitan belakangnya menyebabkannya terpaksa mengambil cuti kerja. Setelah minum jus MonaVie hampir 2 minggu, dia mula merasakan perubahan pada sakit belakangnya. Masuk bulan ke lima, sakit belakangnya boleh dikatakan hampir hilang.
EN SYED FAKRULRAZI AHMAD, Kedah.

9. MASALAH GASTRIK – Beliau pengidap sakit gastrik yang serius. Setiap kali gastrik datang, seluruh badannya menjadi lemah serta perutnya seakan mahu pecah. Setelah mengamalkan MonaVie lebih kurang sebulan, masalah gastriknya boleh dikatakan hampir tiada.
PUAN SURIYAH MAHMUD, Kedah.

10. MASALAH MIGRAIN DAN RESDUNG - Beliau adalah pengidap migrain dan resdung sejak 4 tahun yang lepas. Bermacam ubat serta rawatan tradisional beliau telah cuba tapi penyakitnya tetap tidak berubah. Setelah minum MonaVie selama hampir satu bulan, migraine dan resdungnya telah hilang.
EN AMRI YAHAYA, Kuala Lumpur.

11. MASALAH ASMA DAN LELAH – Pengidap asma dan lelah. Setiap kali deman, asma dan sakit lelahnya akan menjadi-jadi. Setiap kali itu juga dia terpaksa menggunakan nebulizer untuk mengurangkan tekanan. Walaupun bermacam ubat telah dicuba, asma dan lelah masih sama. Setelah minum MonaVie hampir 2 minggu, penyakit asma dan lelah semakin berkurangan.
ADIK ZAKWAN AHMAD, 14 TAHUN.

Testimoni Kurus Badan
Monavie juga telah terbukti dapat membantu  ramai pengguna  mengawal berat badan. Ada yang telah berjaya menurunkan berat badan sehingga 20 kg dalam masa 1 bulann  sahaja.

Video Testimoni
Perkongsian ikhlas tentang khasiat Monavie oleh Dr. Mokhtar bersama leader sifusham, di HQ Monavie,
Menara UOA Bangsar..
Beliau telah mengalami pelbagai penyakit kritikal sehingga rawatan perubatan mencecah ratusan ribu ringgit.. alhamdulillah bila diperkenalkan dan mula minum Jus Monavie , beliau telah sembuh dan dapat kehidupan baru dan semakin hari semakin sihat...












0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons